Hybrydy na start - jak zacząć?

Od jakiegoś już czasu rozglądałam się za dobrym zestawem, przy pomocy którego stworzę trwały i estetyczny manicure hybrydowy.
Po przejrzeniu ofert paru topowych producentów hybryd, proponujących nam zestawy startowe w rewelacyjnych cenach z beznadziejną lampą oraz małym wachlarzem lakierów postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce.
Jaki zestaw jest najlepszy na początek?
Przede wszystkim - dobry jakościowo, tak, żebyśmy nie musiały wymieniać za chwile lampy, bądź lakierów na lepsze.

Lampa
Polecam lampy o dużej mocy, które szybko utwardzają lakier. Odradzam mostki.
Ja wybrałam lampe DIAMOND
Moc 36 W jest w niej składową 24W LED oraz 12W CCFL, tak więc mamy w niej 2 rodzaje różnego światła, które w rezultacie dają nam bardzo dobrą moc.
Ciekawostką jest to, że żarówka CCFL, to właściwie nic innego jak UV.
W związku z tym poza 24w LED mamy tu dodatkowo delikatne światło 12W UV.
Nadaje się ona zarówno do hybryd jak i do żeli.
Top i bazę utwardzam 30 sekund, lakiery 60 ( z wyjątkiem czerni, granatów oraz pasteli - zawierają one bardzo dużo pigmentów dlatego im daje dodatkowe 60 sekund)
Akcesoria
Czyli cleaner, aceton, waciki bezpyłowe, patyczki, folia do usuwania hybryd ( opcjonalnie ) oraz różne pilniki i bloki. Polecam brać je " hurtowo " w większej ilości, wtedy wyjdzie nam to naprawde tanio. Najlepiej znaleść aukcję w której sprzedawca proponuje nam zestaw lakierów razem z tymi akcesoriami.
Lakiery
Jeżeli jesteście zdecydowane na konkretną firmę polecam wziąć mniejsze pojemności, ale w większej gamie kolorystycznej.
Wybrałam lakiery firmy NeoNail z ich topem i bazą. Baza służy nam do zabezpieczania naszej naturalnej płytki paznokcia. Jeżeli chodzi o top to zdecydowałam się na podstawową wersję bez żadnych dodatkowych efektów. Istnieją dry topy ( bez przemywania ), lub topy z efektem matu bądź syrenki. Na zdjęciu powyżej znajduję się jeszcze Primer - jeszcze go nie używałam więc nie wypowiem się o jakości tego produktu. Primer można nałożyć pod bazę. Zwiększa on przyczepność hybryd.
Posiadam 6 kolorów lakierów z podstawowej kolekcji, oraz dwa z kolekcji cat eye wszystkie o pojemności 6ml. Nie jestem zwolenniczką pstrokatych zdobień i cyrkoni, więc takie rozwiązanie jest dla mnie idealne.
Produkty dodatkowe
Do zestawu dokupiłam sondy do zdobień. Warto rozważyć ich zakup, ponieważ gdy nabierzemy już wprawy w malowaniu tradycyjnym, będziemy chciały poszerzyć nasze umiejętności o nowe wzory i dekoracje.
 Poniżej sonda ( mam do niej pakiet wymiennych końcówek ) oraz striper do ściągania lakieru. Taki zestaw to koszt ok 40 złotych JEDNAK można znaleść sondy w cenie ok 10zł. Mi zależało tylko i wyłącznie na ich wyglądzie ;)
Koszt takiej inwestycji w moim przypadku to 600 zł. Czy warto inwestować takie pieniądze w hybrydy? Moim zdaniem tak. Jeżeli zależy nam na wygodzie i estetycznym wyglądzie naszych paznokci przez długi czas jest to jedyne wyjście. Oczywiście możemy iść do salonu i zapłacić za profesjonalne wykonanie takiej usługi, ceny wahają się w przedziale od 40 do nawet 200 złotych.
Jednak ponieważ ja nie mam cierpliwości do chodzenia po kosmetyczkach i wszystko wole robić sobie sama ta opcja jest dla mnie idealna.
Warto również dodać, że istnieją DUŻO TAŃSZE zestawy.  Lampa plus podstawowy pakiet to koszt ok 180 zł. Mi jednak zależało na tej konkretnie lampie, oraz jak najbardziej rozbudowanym zestawie kolorów.
Jako, że pierwsze próby już za mną, śmiało mogę powiedzieć, że zestaw sprawdza się bardzo dobrze.
Nie mam żadnych problemów z utwardzaniem, lakiery ładnie się trzymają.
Co do największej ( i jedynej ) wady hybryd - ściągania, miałam dużo wątpliwości.
Jednak jest to łatwe i bezproblemowe. Po ściągnięciu hybryd przez dwa dni molestuje moje paznokcie i skórki oliwkami ( mam waniliową, melonową oraz kaktusową z neonail oraz brzoskwinie z semilaca). Po tym czasie robie wszystko tak jak za pierwszym razem. Ściąganie zajmuje mi ok 30 minut a malowanie ok godziny gdy się śpiesze ( zazwyczaj jednak włączam sobie film i na spokojnie sobie pracuje )

9 komentarzy:

  1. Piękne masz kolorki, najbardziej spodobał mi się Passionate Tango, może dlatego, że uwielbiam takie odcienie czerwieni (w sumie on chyba w takie bordo wpada), a brakuje mi takiego odcienia w mojej kolekcji :D
    http://www.rosewhiff.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oszalałam na punkcie cat eye właśnie w kolorze bordowym :)

      Usuń
  2. Fajne kolorki, moja mama robi sobie samodzielnie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny poradnik, zawsze chciałam spróbować ale naprawdę nie mam pojęcia jak mi to wyjdzie :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba tylko odrobina precyzji i cierpliwości, też się na początku bałam dlatego najpierw zarobiłam cały próbnik :D

      Usuń
  4. będę musiała w końcu się skusić na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie neonail :) niestety z hybrydami jest tak, że jak raz spróbujesz to ciągle będzie Ci mało kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie robiłam hybryd i poki co sie nie zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że wiesz o czym piszesz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Pheosia , Blogger