Louis Vuitton wysyłka do Polski

Wchodząc na strone http://www.louisvuitton.com/ pierwsze co musimy zrobić to wybrać naszą lokację z podanych :



Są to kraje, w których dostępna jest opcja zakupów online. Jednak ja chcę odnieść się do osób mieszkających w Polsce, które do salonu LV znajdującego się w centrum Warszawy mają trochę nie po drodze.
Sama znajduję się w sytuacji w której bliżej mi jechać do Pragi, niż dostać się do flagowego butiku tej marki w naszym kraju. Jednak są to naprawdę duże odległości więc najwygodniejszą opcją dla mnie są zakupy online. Na angielskiej stronie projektanta wyszukuję interesujące mnie modele apaszek, torebek, dodatków, po czym mailowo pytam o ich dostępność i cenę w Polsce.
 Po uzyskaniu interesujących mnie informacji takich jak cena i dostępność składam zamówienie poprzez email lub telefonicznie.

Na tym etapie dowiaduję się również jaki jest czas oczekiwania na produkt. Niejednokrotnie okazuje się, że produkty są już wyprzedane i transfer z innych salonów nie jest możliwy. Lub jak w moim przypadku rzecz ściągana jest z drugiego końca świata i czas oczekiwania znacznie się wydłuża. Trzeba się pośpieszyć jeżeli już coś sobie wybierzemy również z innego powodu - Louis Vuitton regularnie podnosi ceny swoich produktów.
Wysyłka oczywiście jest darmowa i zajmuje maksymalnie dzień od momentu kiedy produkt zostanie dostarczony do butiku w stolicy .

Niestety nie mamy opcji płatności przy odbiorze jednak wraz ze złożeniem zamówienia na adres email przychodzi do nas cały formularz który wygląda następująco

Pragnę Was jednak uprzedzić przed jedną rzeczą. Nie radzę kupować produktów luksusowych marek z drugiej ręki / poprzez portale aukcyjne oraz ze sklepów niesprawdzonych.
Czarny rynek niemal do perfekcji doprowadził swój kunszt i nietrudno o osoby trudniące się w oszukiwaniu nieuważnych klientek. Pamiętajcie, że nowa torebka Louis Vuitton nigdy nie będzie kosztowała 500 zł. To, że za torebkę zapłacicie 2000 również nie gwarantuję Wam oryginalności ;)

Polecam post w którym opisałam RZETELNE sklepy z luksusową odzieżą używaną.


11 komentarzy:

  1. Nie kupiłabym tak drogiej torebki z niesprawdzonych sklepów internetowych. To czysta głupota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dużo osób nie jest świadoma, że torebki i akcesoria taj marki można kupić we flagowym butiku. To skutkuje kupowaniem na portalach, najczęściej replik wykonanych 1:1, tak by trudno go było odróżnić od oryginału.

      Usuń
  2. czesc, czy LV gdzies podaje swoj adres email? Probowalam dzwonic kilka razy i nikt nie odbieral :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodzwonienie się do polskiego oddziału tej marki graniczy z cudem, to prawda :) To mail do Pana Dariusza Witkowskiego dariusz.witkowski@louisvuitton.com
      Zawsze odpowiada w przeciagu 1-2 dni.

      Usuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie ja jeszcze nie miałam okazji nic zamawiać z tego sklepu, ale sam proces wysyłki raczej pozostaje taki sam. Ja jestem zdania, że również fajnym pomysłem jest wysłanie bagażu zamiast ciągnąc go samolotem. Doskonale tą kwestię opisano w https://www.sendit.pl/blog/przesylanie-bagazu-kiedy-jest-bardziej-oplacalne-niz-zabieranie-go-samolotem i muszę przyznać, że mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Dario - czy kontakt do Pana Dariusza jest aktualny?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Pheosia , Blogger