TAHITIENNE BANDEAU M70510 - Louis Vuitton unboxing

7 kwietnia w Louis Vuitton odbyła się światowa odsłona nowej letniej kolekcji. Na stronie prócz galanterii pojawiły się również odświeżone akcesoria i dodatki.  

-To celebrate summer 2017, the Damier Azur canvas is revisited with an inspiration from the endless summers of paradisiac Tahiti, multicolour sunsets and stunning beaches.
A new twisted yet recognisable Louis Vuitton signature, inspired by archives of the House, gives a modern aspect in the reinterpretation of the Monogram. A light pink signature, highly feminine for a summery and radiant allure.These new prints are available on Louis Vuitton’s most iconic models such as the Keepall, the Speedy and the Neverfull. This new transversal print story, also seen on accessories and shoes, perfectly mixes with the summer feminine silhouette.
Moją uwagę zwróciło piękne bandeau ze wzorem Damier Azur z piękną różową wstawką. Gdy tylko zobaczyłam je na stronie od razu wykonałam telefon do salonu by jak najszybciej zapytać o dostępność produktu. Pierwsze co usłyszałam to, że wszystkie modele są wyprzedane JEDNAK po dalszej rozmowie znalazł się ostatni egzemplarz. 
Ponieważ miałam pewną kwotę pieniędzy na koncie Louis Vuitton wysyłka nastąpiła natychmiastowo.




Bandeau jest wykonane w 100% z jedwabiu. Jego wymiary to 120 x 7.5 cm. Widać, że jest to wysoka jakość materiału. W Polsce dostępne są na zamówienie, jednak może zdarzyć się szansa zakupu od ręki, radzę wcześniej zadzwonić do salonu i zapytać o dostępność. Aktualna cena wynosi 580 zł.

1 komentarz:

Copyright © 2014 Pheosia , Blogger