Dior haul kosmetyczny

Ostatnimi czasy  robiąc porządek po remoncie mojej garderoby zauważyłam, że muszę odświeżyć zawartość mojej kosmetyczki. Chcąc kupić wszystko w jednym miejscu zdecydowałam się na kosmetyki i pielęgnacje marki Dior.


Jako, że moje skóra potrzebuje nawilżenia, a jednocześnie zależy mi na redukcji zaczerwienień wybrałam serum Deep Hydration.

Deep Hydration - Sorbet Water Essence
Serum 40 ml
  • Działanie: nawilżające, wygładzające, odżywcze,rozświetlające, pielęgnujące
  • Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry, skóra odwodniona, skóra zmęczona
  • Cena 299zł
Przede wszystkim jestem zadowolona bo szybko się wchłania. Są dni kiedy stosuje go na twarz i nie nakładam już ani pudru ani podkładu. Ładnie wygładza i nadaje zdrowy wygląd. Polecam go przede wszystkim osobom o wrażliwej skórze. Jedyny minus to mała wydajność produktu.

Diorskin Nude Fluid
Podkład 30ml
  • Działanie: wygładzające
  • Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry
  • Wykończenie: naturalne, rozświetlające
  • Moc krycia: średni
  • SPF (filtr przeciwsłoneczny): 25
  • Cena 225 zł
Na moją porcelanową wręcz skórę jest on delikatnie za ciemny ( mimo wyboru koloru Ivory ). Jednak po nałożeniu transparentnego pudru efekt jest zadowalający. Najważniejsze dla mnie jest to, że jest on niewyczuwalny na twarzy oraz, że posiada filtr chroniący mnie przed promieniami UV. Na plus oceniam wydajność produktu.
Diorskin Star
Korektor 6 ml
  • Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry
  • Wykończenie: rozświetlające
  • Moc krycia: średni
  • Cena 155 zł
Jest to produkt który niewiele różni się od produktów drogeryjnych. Poza ładnym kryciem oraz jednolitą konsystencją nie ma w nim nic nadzwyczajnego. Wiem, że starczy mi on na długi czas użytkowania i to jego największa zaleta. Cena jednak jest nieadekwatna do zawartości. Nie kupię go ponownie.

Diorskin Nude Air Luminizer
Rozświetlacz 6g
  • Efekt: rozświetlające, długotrwały, efekt nieskazitelnej cery
  • Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry
  • Cena 245 zł
Rozświetlacz jest zdecydowanie moim faworytem. Wybrałam go porównując efekty z produktami najnowszej kolekcji chanel oraz z meteorytami guerlain.
Bardzo ładnie rozświetla twarz, wygląda przede wszystkim dobrze przez cały dzień - nie czuję potrzeby by ponownie go aplikować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pheosia , Blogger